Nu esti multumit de produs sau consideri ca nu corespunde asteptarilor tale?
Poti returna produsul in termen de 14 zile de la primire.

Ai primit produsul defect sau deteriorat ori coletul este incomplet, lipseste un produs sau alte elemente? Anunta-ne in scris prin e-mail ([email protected]) in termen de maxim 48 ore de la primirea coletului. Orice sesizare referitoare la produs defect/deteriorat/lipsa sau cu piese lipsa, nu va fi luata in considerare dupa depasirea celor 48 de ore de la receptionarea coletului.

Pentru situatia in care sesizarea nu s-a transmis in timpul precizat mai sus, vom analiza situatia in functie de caz si va vom transmite variante de solutionare.

Procedura de retur este simpla:

Trimite un Email la adresa [email protected] dupa ce ai hotarat sa returnezi produsul, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii coletului, daca nu esti multumit de produs, cu urmatoarele detalii:

  • Nume si prenume
  • Adresa
  • Numar comanda
  • Produsul pe care il doriti returnat
  • Motivul returnarii
  • Contul bancar pentru returnarea banilor  (nu completati daca ati achitat cu cardul, banii se vor adauga in contul dumneavoastra prin procesatorul de plati)
  • Titularul contului bancar pentru returnarea banilor
  • Alte detalii

Ambaleaza produsul/produsele asa cum le-ai primit sau intr-un mod similar.
Expediaza coletul prin orice firma de curierat doresti, cu mentiunea ca livrarea trebuie sa se efectueze la adresa furnizata de noi. Nu trimiteti colete prin servicii standard de Posta, nu ridicam colete din oficii postale sau puncte de livrare. Coletul trebuie sa fie livrat la adresa specificata de noi!

Imediat dupa receptie si verificare se va storna suma aferenta.

Atentie!

Taxa de transport a returului o achitati dvs direct la curierul cu care alegeti sa returnati coletul.

Va rugam nu trimiteti colete cu ramburs, vor fi refuzate!